Zaregistruj se ZDARMA pro ceny nižší až o 15%, přihlas se a nakupuj výhodně!

Reklamace

Dorazila Vám zásilka poškozená?

I přesto, že se snažíme veškeré zásilky správně balit, používát výplně a investovat do nákupu nových krabic a obalového materiálu, tu a tam se může stát, že je zásilka poškozená a nedorazí v pořádku.


Reklamace zásilky u České Pošty

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo doručovateli a sepište zápis o škodě. Nejjednodušší řešení reklamace. Zásilka nám bude ihned navrácena a zaslána nově.

Pokud zjistíte, že je obsah zásilky poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte nás jako odesílatele. Uveďte číslo objednávky nejlépe i číslo balíku, které najdete v info mailu od pošty nebo přímo na štítku přepavce na krabici. Dále uveďte seznam poškozených věcí. Zásilku nevyhazujte!

Zásilku musíte přinést na nejbližší poštu a to nejlépe tentýž den, kde bude sepsán zápis o škodě a zaslána nám zpět. Bohužel reklamaci nemůžeme řešit za Vás. V tom je rozdíl oproti PPL.

  • Kontakt: vitasmart@vitasmart.cz
  • Telefonní kontakt: 725 593 031 - abyste měli jistotu, že jsme reklamaci přijali, volejte zákaznickou linku.

Velice důležité je zásilku správně nafotit. Vyfoťte:

  • obsah z blízka - produkty
  • obsah jako celek
  • krabice ve které zásilka dorazila včetně etiket
  • výplně a obalový materiál

Reklamace zásilky u PPL

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči a sepište zápis o škodě. Nejjednodušší řešení reklamace.

Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, kontaktujte PPL. Uveďte číslo objednávky a nejlépe číslo balíku, které najdete v info mailu od PPL nebo přímo na štítku přepravce na krabici. Dále uveďte seznam poškozených věcí.

Důležité: reklamaci je potřeba podat ihned po jejím převzetí. My následně podáváme reklamaci na PPL, která vyžaduje její přijetí do dvou dnů od převzetí. V případě, že reklamaci oznámíte třetí den od převzetí, nebude taková reklamace uznána.

  • Kontakt na PPL: reklamace.depo09ppl.cz
  • Kontakt na nás: vitasmart@vitasmart.cz - do pole předmět uveďte: REKLAMACE PPL + ČÍSLO OBJEDNÁVKY.
  • Telefonní kontakt: 725 593 031 - abyste měli jistotu, že jsme reklamaci přijali, volejte zákaznickou linku.

Velice důležité je zásilku správně nafotit. Vyfoťte:

  • obsah z blízka - produkty
  • obsah jako celek
  • krabici ve které zásilka dorazila včetně štítku od přepravce
  • výplně a obalový materiál

Prosím neotálejte s reklamací, pokud to bude možné, rádi Vám vyhovíme, vrátíme částku nebo zašleme nové zboží a následně zahájíme reklamační řízení s PPL.

Po nahlášení reklamace nevyhazujte zásilku a počkejte na její převzetí PPL, která nám ji doručí zpět nebo zlikviduje.

Obdrželi jste špatně zaslané zboží?

V případě, že jste obdrželi špatně zaslané zboží, kontaktujte nás na e-mailu: vitasmart@vitasmart.cz. Napište nám číslo objednávky a popište vzniklou chybu. Používáme kontrolu hmotnosti i kamerový záznam při balení objednávky. Vše zkontrolujeme a vyřídíme co nejrychleji.

Tento web používá soubory cookies. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.